Centrum Usług Wspólnych znajduje się w budynku przy ul. Klonowej 7 w Markach.
Do budynku prowadzą schody oraz podjazd.
Do Centrum Usług Wspólnych prowadzą środkowe drzwi w budynku.

Centrum Usług Wspólnych kieruje dyrektor Andrzej Motyka, pracują w nim urzędnicy.
W CUW można:
Zapraszamy Was do CUW od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy:
Poniedziałek 8.00-16.00
Wtorek 8.00-16.00
Środa 8.00 -18.00
Czwartek 8.00-16.00
Piątek 8.00-14.00
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 22 771 35 86
Możesz też wysłać e-mail na adres: cuw@marki.pl.
Deklaracja DostępnościJęzyk migowyTekst do odczytu maszynowegoTekst łatwy do czytania (ETR)
Centrum Usług Wspólnych w Markach Marki, ul. Klonowa 7 22 771 37 34 cuw@marki.pl
Zapraszamy: poniedziałek, wtorek, czwartek: 8-16 środa: 8-18 piątek: 8-14
ACTIVENET - strony www, strony dla administracji, sklepy internetowe - Marki, Warszawa