Centrum Usług Wspólnych w Markach
Czym się zajmujemy
Jesteśmy jednostką Urzędu Miasta. Zajmujemy się sprawami finansowymi szkół i przedszkoli.
Centrum Usług Wspólnych zajmuje się:
- obsługa finansowa szkół i przedszkoli miejskich;
- obsługa płacowa jednostek obsługiwanych;
- prowadzenie spraw związanych z arkuszami organizacji placówek oświatowych;
- prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie systemu informacji oświatowej;
- obsługa administracyjna postępowań egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego;
- prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz żłobków i klubów dziecięcych;
- koordynacja i nadzór procesu rekrutacji;
- planowanie sieci i obwodów szkół i przedszkoli;
- obsługa pomocy materialnej o charakterze socjalnym i motywacyjnym dla uczniów;
- organizacja dowozu uczniów (w tym niepełnosprawnych) do placówek oświatowych;
- prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów nauki zawodu młodocianych pracowników;
- koordynowanie i nadzorowanie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży.
Jak się skontaktować z Centrum Usług Wspólnych
adres: ulica Klonowa 7, 05-270 Marki
tel. 22 771 35 86
e-mail: cuw@marki
W jakich godzinach pracujemy
CUW jest otwarty:
w poniedziałek, wtorek i czwartek – od 8.00 do 16.00
w środę – od 8.00 do 18.00
w piątek – od 8.00 do 14.00
Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Aby skutecznie komunikować się z naszą jednostką osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
- skontaktować się osobiście i skorzystać na miejscu z usługi tłumaczenia online. Zostało przygotowane specjalne stanowisko, przy którym osoba niesłysząca lub słabo słysząca może porozmawiać z urzędnikiem za pośrednictwem zewnętrznego tłumacza.
- napisać pismo/złożyć wniosek na adres: Centrum Usług Wspólnych ul. Klonowa7, 05-270 Marki
- wysłać e-maila na adres: cuw@marki.pl
- skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 22 771 35 86
Informacja dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób starszych:
- przy wejściu znajduje się podjazd dla osób z ograniczeniami mobilności lub dla matek z wózkami i osób starszych.
- na drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek, należy zadzwonić a wyznaczony pracownik zejdzie na parter i pomoże załatwić sprawę.
- Toaleta w budynku znajduje się na pierwszym piętrze bez windy, nie jest przystosowana do osób ze szczególnymi potrzebami.